2019年8月9日金曜日

Tioman Island

2016年7月にマレーシアのティオマン島へ旅をしました。
夏になると、その時滞在したシャレーの窓の外に大きな三本の椰子の木が三人兄弟みたいに風になびいていたのを思い出します。
少し歩いたところにあるビーチの海は透明で、泳げない私ですが
思い切ってプカプカと海に入ってみると美しい魚たちが近づいてきてくれました。

島へ渡るまでの小さなフェリーはちょっとアドベンチャーでしたけど。。
子猫がちらほらいて世界中からの旅行者がいて
空気も緑も濃いゆったりとした島でした。

3 palm trees at Tioman Island.

2017.July We visit Tioman Island, Malaysia.
I remember the memory every summer.
We stayed chalet outside have 3 big Palm trees.We heard every evening blowing in the wind
Few minutes walk to near the beach,the beach was so clear and beautiful.
Basically I can't swim, but I tried into the sea. Then beautiful many fish coming to me.
Going to the Island to boat is bit scary...
Anyway many cute kitten around there,and many travelers from in the world.
Air and Green everything deep and relax to me..




                  




0 件のコメント:

コメントを投稿

Get your comfortable

二年経って、私的な日記を綴ります。 もしも何処かの空の下で目にして下さるならば どうかそっと。 いつも私の英文チェックをしてくれて、 いい場所を見つけたら”chasing yuko.(my first yuko)”の写真を撮ってくれたものでした。 LinkにあるHusband の...