2019年8月18日日曜日

Folklore

今日のテーマはFOLKLORE。
古墳のある町で育ったせいか、古代のものに意味なく惹かれます。
思い出せないけれど覚えている記憶。
”我々は何処からきたのか我々は何者か我々はどこへいくのか”
ポール・ゴーギャンの言葉を時々おもいます。

昨日は私達夫婦にとってちょっとした記念日でした。
ミラクルな人生の不思議と感謝の気持ち。


”Memory of the Jomon period"
I am always attracted to ancient times, maybe one of the reason is, when I growing up, my town had old tomb.
And I sometimes think of the words of  Paul Gauguin.
"Where are we from? Who are we? Where are we going?"
yesterday was one of our anniversary day.
We started many years ago at good Mexican  restaurant at Kobe.
How miracle life started! Thank you.



0 件のコメント:

コメントを投稿

Get your comfortable

二年経って、私的な日記を綴ります。 もしも何処かの空の下で目にして下さるならば どうかそっと。 いつも私の英文チェックをしてくれて、 いい場所を見つけたら”chasing yuko.(my first yuko)”の写真を撮ってくれたものでした。 LinkにあるHusband の...