2024年2月21日水曜日

Get your comfortable

二年経って、私的な日記を綴ります。

もしも何処かの空の下で目にして下さるならば

どうかそっと。


いつも私の英文チェックをしてくれて、

いい場所を見つけたら”chasing yuko.(my first yuko)”の写真を撮ってくれたものでした。

LinkにあるHusband のblogです。


私の宝物の日々で天使の様な人でした。

何処かで乾杯する際にちょっとだけ気持ちのcheersを空へ

それぞれの大切な魂へ届きますように。




2月、主人の周忌。


私の魂の一部をケビンは握りしめてポケットに入れて待っていてくれてるかな。


知った人や親しい人が

次々と旅立って寂しい限りです。 


get your comfortable. 


時々、名前を呼んでしまう私を許して、笑っててよ。 


いつも想っています。 

ケビンの事、大好きな皆が

素敵な思い出と一緒に乾杯していますよう。 


大切な人や近しい生命達を思う

人の心も癒やされますように。


寄り添ってくれる親しい人の心根に時々触れて

空を見上げています。

いつかまた同じsideで会って

あなたの腕の中に飛び込むから

それまで覚えていて

待っていてね


Catch me please.

Someday I will.

Until then,Please remember me.

Please waiting for me.

I will jump to your heart again. 



Thank you Kevin,

You know about me.


ケビン

ありがとうね


The 21st was the year ceremony.

It has been 2years since my husband passed away.


I hope Kevin is holding a piece of my soul in his pocket and waiting for me. 


As long as the people I know are leaving after another, I'm lonely.

 

Get your comfortable. 

Forgive me for calling your name sometimes.but please keep your shining smile.

 

I'm always thinking of you.

I hope everyone who loves Kevin is having a toast with wonderful memories. 


May the hearts of those who think of loved ones and small lives be healed.


Touch the heart of a close person 

who is close to me.

I am looking up at the sky.


Thank you Kevin,

You know about me.


your Yuko



The sky of 21th.







0 件のコメント:

コメントを投稿

Get your comfortable

二年経って、私的な日記を綴ります。 もしも何処かの空の下で目にして下さるならば どうかそっと。 いつも私の英文チェックをしてくれて、 いい場所を見つけたら”chasing yuko.(my first yuko)”の写真を撮ってくれたものでした。 LinkにあるHusband の...